Måndag :P

Dagen tillbringades hemma med pappa och Izpher.
Dagen var super varm, jag var ute på en långpromenad och kastade lite pinne med Ippe.
Sen när jag kom hem tittade jag på tv, sen åkte jag och pappa och handlade.
När jag kom hem kollade vi på bilannonser.
Vi kollade på Nissan kijhang stavning? hyndai santa fe, wolksvagen touareg, Volvo XC90 man får vell hoppas på nån av dom :D.
Sen ringde Madde och frågade om vi kunde ut och gå. Jag svarade ja, eftersom jag ändå skulle gå kvällspromenad med Ippe.
Vi gick på ett ställe som Madde typ aldrig gått, jo en jag fick visa lite xD
Sen fassnade vi i snön på en åker.

Ha det bra!<3




Hoppas Madde att du inte mördar mig för bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0