Frågor :D

Berätta fyra sanningar om dig själv:
* jag tycker inte om dom människor som tar en löjlig disskution med mig.
* jag tycker om fotboll
* jag tycker om att hopptävla/hästar
* jag älskar min familj & släkt

Berätta 4 saker du gjort idag:
* kollat på TV
* setat vid datorn
* sovit
* ätit

Berätta 4 saker du har på dej just nu:
* klänning
* tights
* underkläder
* strumpor

Skriv ner 4 saker du hatar:
* när vänner ljuger om en till någon annan, så att det börjar hata en.
* människor som ska ändra mina meningar när man säger ordet tex.
* mina likbleka ben
* när kompisar går bakom ryggen

Skriv ner 4 saker du älskar:

* Den perfekta magkänslan i ett speciellt språng över hindret 
* skratta så att man börjar gråta hihi då känns det rätt
* när man är förkyld, och tar i allt vad man har och nyser.
* att vara med vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0