En helg i Tierp <3

Jag och Jennie åkte ner till vägen klockan 6 på fredags kvällen.
Där kom sedan en buss och hämtade oss.
Sen hämtade vi upp resterande konfirmander i hosjö.
Sen började bussfärden ner till Orkebo Hästgård.
När vi efter två timmar var framme, bemöttes vi av  hästgårdens ägare och dotter Mia, och dottern Jessica.
Vi gick runt och tittade vilka som skulle bo vart.
Jag Jennie Cassie & Mikaela vi sov i husvagnen.
Första kvällen visade Mia några saker man kunde göra med en repgrimma.
Sen skulle vi sova, jag som har jätte svårt att sova borta var jätte orolig.
Men jag låg och lyssnade på en bok, och helt plötsligt vaknade jag och det var morgon. SUPER GLAD :D:D
På lördagen höll vi på med repgrimma, hade teori, sen red vi och jag hade Kataba :D:D.
Sök på google på Orkebo gård sen tar ni den första.
Där kan ni kolla på hästarna och gården.
Vi hade blind femkamp och det var super roligt.
Sen åt vi tacos och glass.
Senare vid 10 spelade jag och Jonsson dam, medans resten tittade på The Others.
Jonsson vann :D:D
Sen var det spökhistoria i ridhuset, den var super läskig :OOOO
Jag ändrade mig det gjorde även Jennie, så vi stannade hemma.
Men när alla kommit tillbaka skulle vi lägga oss.
Lika orolig igen. Men jag tog bokcd igen.
Helt plötsligt skakade hela husvagnen, alla var typ as rädda.
Det visade sig att den där Jessica och hennes vänner skrämde oss, och det lyckades dom med.
Idag Söndag lekte vi med hästarna och det var as roligt. Jag Jennie och Kiriko fick poäng rekord 49 poäng :D:D:D
Efter det åt vi köttgryta, och sen bar det av för hemfärd.
Vi skulle kolla på Patrik 1,5 men den krånglade lite i början, men sen blev det bra.
Efter en ganska kort tid var vi framme där jag och Jennie bor :D

Nu är jag hemma och har precis ätit super god pizza som jag gjort :P
Kommer bilder senare så att ni vet.

KOMMENTERA MER SNÄÄA NI :D <33

HUUUGS!!!!(A)<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0