BOORING! :(

Japp då var lovet slut, och jag tycker det har gått skiit fort!!
Någon som håller med??

Jag frågade mina föräldrar häromdagen om jag får pierca mig, jag har viljat haft en på sidan i läppen.
Men jag vet inte riktigt om jag får. En sån här som Tom Kaulitz har.

Imorgon har jag helt friviligt valt, att följa med Jennie på morgon stalljour.
tröötttttmöört, Jag går upp klockan 06:00. :OOOOOOO

Jag och pappa har stått nu hela kvällen och plockat träkvistar och slängt på elden.
Mitt hår började ryka :P det blev en miini eld. Men pappa slog så han hann släcka.

Nu ska jag gå och äta, ha det bra,

ps, i morgon ska jag och pappa på masage :DDD AVUNDSJUKA???? <3

HUUUUUGS!!!(A)<333





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0