090402

Hejsan :D

idag har jag varit min fjärde dag på vika skolan :D fasst egentligen var det min 3dje. Men min fjärde prao.
Vi hade jätte roligt, vi knäppte några kort, men imorgon tar jag med Systemkameran.
Snart slut på prao en, tråkigt tråkigt :(
Sötungarna ville att jag skulle vara kvar en vecka till.
När jag kom hem sen idag med bussen, så var mormor och morfar hemma. :DDDD Jag fick 50 kr eftersom jag klarade moppekortet i går :D.
Vi pratade lite om Tunisien till mammas födelsedag. Men morfar är rädd för en sjukdom som härjar i Afrika :P
Man få vell hoppas ändå. <3 Nu har lyckoosten JENNIE PENNI PÄRONPUNG bokat resa till Turkiet,  jag får vell gömma mig i handbagaet :P...

När m och m åkt hem idag, gick jag ut och sprang med Izpher, det var jätte härligt, eftersom vädret var super.
Nu har jag och mamma precis kommit från Anita och Louise :D. Vi pratade om allt möjligt, men jag skrattade välldigt mycket! x) <3
Nu ska jag och mamma kolla på tv så ha det bra alla söta <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0